RSS Feed

‘n Huldeblyk….

Posted on

Vandag wil ek nie veel sê nie. Ek gaan vandag iets hier sit wat my vriendin, Yvette geskryf het as huldeblyk aan Tannie Josi (haar ma) wat oorlede is. Omdat ek haar geken het, kan ek net sê dat dit wat jy hier gaan lees ‘n ware beskrywing van Tannie Josi is!

ODE TO MY MOTHER
 
When you were alive, my mother
we joked about your talking, teaching and cleaning
We complained that we could not get a word in edgeways
and each conversation you turned into a lesson.
 
You were not easy on forgiving
You were hard on the living (and the dead)
You were selfless with your giving
and jealous if you felt your place was threatened
 
You lived solely in black and white
There were no grey areas with you
You did not suffer fools gladly
You hated passionately
but I know you also loved madly
 
Sometimes we were too many children for your kraal
But I was near to you,  so I heard you call for them
I will never forget your voice in my head
When you said “I am so ready to go.”
 
You made an impact that no other could ever equal
We did not always agree with your methods
And you kept us on our toes
and this one thing we now all know for sure is
YOU WERE ONE OF A KIND !

3 responses »

  1. Ek is André, tannie Josie se oudste seun, heel eerste keer dat op op iemand se spoegblog reageer, wil net vir Elmien se,baie baie dankie dat jy Yvette, Lucy en ons as familie so stil maar tog met soveel gevoel ondersteun het met ons ma se afsterwe, dit het vir ons meer beteken as wat ons graag sal wil erken, jy is ‘n ster en ons dank jou daarvoor, mag die heer jou seen
    André

    Reply

Lewer kommentaar

